Your cart is currently empty!
WSTĘP
KAŻDY KLIENT ZOBOWIĄZANY JEST DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TREŚCIĄ REGULAMINU I JEGO PRZESTRZEGANIA. AKCEPTACJA REGULAMINU JEST WYMAGANA W CELU SKORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ SKLEP SOYLOVE.
1 DEFINICJE
1. REGULAMIN – niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, zasady korzystania ze sklepu SOYLOVE oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy/Właściciela strony, Klienta i Użytkownika. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.);
2. SPRZEDAWCA – Sklep SOYLOVE działający pod adresem internetowym www.SOYLOVE.pl jest prowadzony przez: PAWEŁ WIŚNIEWSKI z siedzibą przy ul. Borowice 13/2 09-470 Bodzanów, REGON: 364957405 oraz NIP: 7743229873; e-mail: SOYLOVEBYANN@gmail.com, tel. 602407456.
3. UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna korzystająca ze strony internetowej pod adresem www.SOYLOVE.pl
4. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych (przy czym, za wyjątkiem drobnych umów, o których mowa w art. 20 kodeksu cywilnego Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, dla dokonania czynności potrzebna jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności do czynności prawnych, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
5. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
6. UŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Strony lub Sklepu;
7. NEWSLETTER – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Użytkownik może otrzymywać od Sprzedawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie;
8. KONTO – usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu;
9. TOWAR – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy, na które klient może złożyć zamówienie;
10. SKLEP – serwis internetowy, którego administratorem jest Sprzedawca , działający pod adresem www.soylove.pl, stanowiący zorganizowany system zawierania umów na odległość;
11. FORMULARZ – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie;
12. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zamawianych Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
13. UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), zawierana przez Sprzedającego z Klientem z wykorzystywaniem środków porozumiewania się na odległość, w tym za pomocą wiadomości e – mail i formularzy dostępnych na stronie internetowej Sklep.
2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest wcześniejsze potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu i Polityką Prywatności.
2. Do efektywnego korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu oraz skutecznego składania Zamówień niezbędny jest komputer wyposażony w system operacyjny Windows XP, 7, 8, 10 lub Linux z dostępem do sieci Internet posiadający minimalne wymagania w postaci: procesor o częstotliwości minimum 1 GHz, Karta graficzna o pamięci minimum 512 MB oraz poprawnie skonfigurowaną przeglądarkę stron internetowych (np. Internet Explorer 8, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari), a także dowolne urządzenie elektroniczne umożliwiające przeglądanie sieci internet oraz umożliwiające prawidłowe wypełnienie formularzy (np. smartphone lub tablet).
3. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
4. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
5. Sprzedawca udostępnia możliwość złożenia zamówienia a tym samym zawarcia umowy sprzedaży bez konieczności rejestracji Konta, nie mniej klient aby skutecznie zawrzeć umowę sprzedaży zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub przy pomocy pseudonimu.
6. Osoby korzystające ze Sklepu obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek działań mogących wpłynąć negatywnie na poprawne funkcjonowanie Sklepu , w tym dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
7. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, są objęte gwarancją producenta, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, a także posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
8. Ceny wszystkich Towarów publikowanych na stronie Sklepu podane są w złotych polskich, oraz obowiązują do wyczerpania zapasów magazynowych.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach i informacjach o towarach, umieszczania nowych informacji, wycofania poszczególnych Towarów prezentowanych na stronie Sklepu oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, realizacja Zamówień następować będzie według kolejności wpływania Zamówień na te Towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tymi formami sprzedaży.
10. W chwili utworzenia Konta Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jedynie w zakresie dotyczącym prowadzenia Konta Klienta, w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności serwisu dla Klienta.
11. W chwili złożenia Zamówienia Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, która zostaje zawarta na czas określony do chwili dostarczenia Klientowi Towaru będącego przedmiotem Zamówienia lub do czasu zakończenia procedury związanej z uprawnieniem do złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, lub skorzystania z procedury reklamacyjnej, o której mowa w § 9 Regulaminu (REKLAMACJE).
12. Zawarcie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych następuje za pośrednictwem strony internetowej soylove przy pomocy sieci internet. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usług Elektronicznych poprzez opuszczenie strony internetowej lub poprzez usunięcie konta Klienta. W takim przypadku umowa o świadczenie Usług Elektronicznych rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
13. Informacje o Towarach oraz ceny prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
3 ZAMÓWIENIE TOWARU
1. Zamówienia w Sklepie można składać całodobowo poprzez stronę internetową Sklepu pod adresem www.soylove.pl – za pomocą prawidłowo wypełnionego formularza elektronicznego lub telefonicznie w godzinach od 8 do 16 dzwoniąc na numer telefonu +48 602407456.
2. Przez złożenie Zamówienia, w sposób o którym mowa w ust. 1, Klient składa Sprzedawcy oświadczenie woli o chęci związaniu się Umową zakupu Towaru określonego w Zamówieniu.
3. Umowa uważana jest za zawartą w momencie, gdy Klient otrzyma elektroniczną informację od Sprzedawcy potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji. Sprzedawca przesyła, niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później jednak niż w chwili wydania Towaru (tj. wydania go przewoźnikowi), potwierdzenie, zawierające informacje o rodzaju, ilość oraz cenie zamówionych Towarów, sposobie i terminie płatności. Dokument ten stanowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie takiego potwierdzenia tj. wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
4. Sprzedawca zastrzega sobie, że realizacja Zamówienia następuje po wpłacie całości ceny sprzedaży za Towary, chyba że Klient wybrał jako formę płatności – płatność przy odbiorze. Przejście własności Towarów na Klienta nastąpi dopiero po uiszczeniu całości ceny sprzedaży za Towary (zastrzeżenie przejścia prawa własności). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 10 dni od dnia złożenia Zamówienia, Klient upoważnia Sprzedawcę do anulowania całego Zamówienia, a Sprzedawca nie musi dodatkowo informować o tym fakcie Klienta. Anulowanie Zamówienia nie dotyczy Towarów, za które Klient płacić będzie bezpośrednio kurierowi.
5. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych dotyczących Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ze względów bezpieczeństwa dane zamówienia są dostępne pod adresem internetowym sklepu wyłącznie dla Klientów, którzy założyli Konto w Sklepie.
4 CENY I PŁATNOŚCI
1. Opublikowane na stronie Sklepu ceny Towarów zawierają wszystkie związane z Towarem podatki, cła i inne koszty, w tym podatek VAT, nie zawierając natomiast kosztów dostawy Towarów oraz innych opłat dodatkowych, o których poniżej.
2. Za zamówione Towary w Sklepie można dokonać płatności w następujący sposób: przelew bezpośredni, przelew online (przelewy24), blik, płatność kartą, PayPal, Paynow (karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami są Przelewy24.
4. Klient zobowiązany jest zapłacić cenę końcową, pokryć koszt dostawy Towaru, oraz koszty opłat manipulacyjnych związanych z wybranym sposobem płatności.
5. Koszt dostawy Towaru uzależniony jest od wartości złożonego zamówienia i jest on podawany Klientowi przed złożeniem Zamówienia i pozostaje niezmienny, aż do jego zrealizowania. Wszystkie koszty, o których mowa w zdaniach poprzednich, prezentowane są Klientowi na stronie Sklepu przed złożeniem Zamówienia.
6. Dostawa towaru następuje poprzez pośrednika (spedycję, kurier lub poczta polska) zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem podanym każdorazowo na formularzu zamówienia.
7. Termin płatności w przypadku przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pośrednika płatności (Blik, PayPal, przelewy24, MasterCard, Paynow) wynosi 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku płatności za Towar przy odbiorze płatność następuje w chwili wydania Towaru przez kuriera.
8. Za dokonanie płatności uznaje się moment:
a. w przypadku przelewu, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
b. w przypadku płatności kurierowi – wręczenie kurierowi środków pieniężnych i pokwitowanie odbioru przesyłki.
5 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA TOWARU
1. Zamówienia złożone w Sklepie realizowane są na terenie Polski.
2. Czas realizacji wysyłki towarów oznaczony jest każdorazowo przy każdym Towarze publikowanym na stronie Sklepu i jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
3. Aktualne szczegóły dotyczące dostawy Towaru dostępne są pod adresem www.soylove.pl/dostawa.
4. Czas dostawy Towaru realizowanej przez dostawcę (kuriera, spedycję lub pocztę polską) wynosi zazwyczaj od 48 do 96 godzin. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy po przekazaniu Towaru dostawcy.
5. Klient jest informowany o każdorazowej zmianie statusu realizacji Zamówienia, w tym o przekazaniu Towaru spedytorowi poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
6. Klient ma również możliwość śledzenia statusu Zamówienia korzystając z linku przesłanego na adres e-mail podany w zamówieniu.
7. Klient powinien dołożyć starań, aby ocenić stan Towaru i jego zgodność z Zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W sytuacji pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości należy wraz z kurierem sporządzić dokument reklamacyjny – kurier powinien posiadać druk właściwy dla danego spedytora. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy zwrócić Towar kurierowi (jeżeli dostawa zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić tylko uszkodzony Towar). Koszt transportu uszkodzonego Towaru ponosi Sprzedawca.
8. Gdy uszkodzony Towar dotrze do magazynu Sprzedawcy zostanie wymieniony na nowy i wysłany do Klienta na koszt Sprzedawcy. Gdy uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera należy postępować zgodnie z instrukcją opisaną w § 9 REKLAMACJE.
6 GWARANCJA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
1. Towary sprzedawane w Sklepie są nowe.
2. Część Towarów stanowiących asortyment Sklepu jest objęte gwarancją producenta lub importera. O objęciu Towaru gwarancją Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę w opisie Towaru na stronie Sklepu.
3. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju Towaru oraz producenta. Jest on każdorazowo wskazany w opisie Towaru na stronie Sklepu oraz w karcie gwarancyjnej, dostarczanej razem z Towarem.
7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni.
2. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy liczy się:
a. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru,
b. dla umowy, która obejmuje więcej niż jeden Towar a Towary były dostarczane Konsumentowi osobno od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniego z zamówionych Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniego z zamówionych Towarów.
dla umowy, która obejmuje przeniesienie własności Towarów dostarczanych partiami lub w częściach, od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części Towaru,
c. dla umowy, która obejmuje regularne dostarczanie Towarów przez czas oznaczony, od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie pierwszego z Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.
3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia woli w postaci pisma wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Termin do odstąpienia od Umowy jest zachowany jeśli przed jego upływem oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zostanie wysłane do Sprzedawcy. Nie ma znaczenia fakt kiedy Sprzedawca odbierze w/w oświadczenie.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostanie poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Wyjątkiem od powyższej zasady jest płatność za pośrednictwem pośrednika w takim przypadku zwrot nastąpić może tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Klienta, którego numer Klient powinien niezwłocznie dostarczyć Sprzedawcy.
9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.
10. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Sprzedawcę o konieczności poniesienia tych kosztów
11. Jeśli Konsument prześle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w formie wiadomości e-mail, Sprzedawca niezwłocznie od otrzymania w/w oświadczenia prześle do Konsumenta zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą dostarczenie do niego tego oświadczenia. Brak potwierdzenia dostarczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie wypływa ważność, złożonego w terminie, oświadczenia.
12. Po upływie 14 dni liczonych w sposób określony w ust. 1 uprawnienie do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wygasa.
13. Konsument w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zobowiązany jest do przesłania do Sprzedawcy Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a. gdzie przedmiotem świadczenia, są Towary ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
16. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
17. W celu dokonania zwrotu towaru Klient zobowiązany jest do dostarczenia Towaru na adres ul.Traktowa 3 lok.3 09-400 Płock
18. W sytuacji, gdy zwracany Towar zostanie zwrócony uszkodzony, niekompletny lub noszący znamiona użytkowania wychodzącego poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Konsumenta odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8 REKLAMACJE
1. Zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towaru bez wad.
2. W sytuacji, gdy otrzymany Towar okaże się wadliwy, Klient ma możliwość skorzystania z następujących uprawnień, których wybór zależy tylko i wyłącznie od woli Klienta:
a. zgłoszenie wady w ramach udzielonej gwarancji, o której mowa w § 7 Regulaminu;
b. zgłoszenie wady w ramach uprawnień rękojmi za wady (procedura reklamacyjna).
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w sytuacjach kiedy Towar:
a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d. została wydana Klientowi w stanie niezupełnym;
e. stanowi własność osoby trzeciej, albo jeżeli jest obciążonym prawem osoby trzeciej (wada prawna).
4. Jeżeli Klient jest Konsumentem domniemuje się, że po wydaniu rzeczy Klientowi odpowiedzialność za wady Towaru stwierdzone przed upływem 1 roku od dnia wydania ponosi Sprzedawca.
5. Jeżeli Klient jest Konsumentem w przypadku stwierdzenia wad Towaru przysługuje mu:
a. uprawnienie do żądania obniżenia ceny,
b. uprawnienie do odstąpienia od umowy,
c. żądanie wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad,
d. żądanie usunięcia wady rzeczy,
6. Sprzedawca odmówi uznania reklamacji w przypadku gdy Klient pomimo zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady Towaru odstąpi od umowy.
7. Skorzystanie z możliwości wymiany Towaru na wolny od wad
8. W przypadku uruchomienia dowolnej procedury reklamacyjnej, tj. z wyłączeniem korzystania z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub importera, transport reklamowanych Towarów odbywa się na koszt i zlecenie Sprzedawcy za pośrednictwem firmy spedytorskiej wskazanej na stronie Sklepu.
9. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć komplet akcesoriów oraz kartę gwarancyjną, jeśli Klient chce skorzystać z uprawnień z niej wynikających.
10. Reklamacje związane z towarami zakupionymi w Sklepie jak również związane z usługami świadczony drogą elektroniczną (np. online – niewłaściwe Towary znajdujące się w koszyku lub nieprawidłowo naliczone koszty dostawy Towarów), można składać elektronicznie wysyłając e-mail na adres soylovebyann@gmail.com lub listownie przesyłając zgłoszenie na adres ul.Traktowa 3 lok.3 09-400 Płock.
11. W celu skorzystania z uprawnieni rękojmi lub gwarancji Klient zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Towar oraz dostarczyć go (prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie Towaru przez Klienta jak również kompletu akcesoriów oraz karty gwarancyjnej.) na adres: ul.Traktowa 3 lok.3 09-400 Płock.
12. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta ustosunkuje się do przedstawionego w reklamacji roszczenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy poczytuje się za uznanie roszczeń Klienta.
13. W przypadku usunięcia wad Towarów, bądź wymiany Towaru na nowy, Sprzedawca dostarczy Klientowi Towar wolny od wad na swój koszt.
14. Jeżeli Klient jest Konsumentem roszczenie o wymianę Towaru lub usunięcie jego wady przedawnia się z upływem 1 roku licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania mu Towaru.
15. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsumentem, wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru.
16. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów i Użytkowników Sklepu soylove.pl jest: PAWEŁ WIŚNIEWSKI z siedzibą przy ul. Borowice 13/2 09-470 Bodzanów, REGON: 364957405 oraz NIP: 7743229873; e-mail: soylovebyann@gmail.com, tel. 602407456.
2. Skuteczne złożenie zamówienia w Sklepie soylove wymaga uprzedniego wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wprowadzoną przez Sklep Polityką prywatności niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Administrator danych osobowych, za pośrednictwem strony internetowej Sklepu oraz innych form komunikacji przetwarza następujące dane osobowe Klienta: imię i nazwisko; adres dostawy; data urodzenia; adres poczty elektronicznej (adres e-mail); numer telefonu, historię zamówień, zawartości koszyka oraz zachowanie Klienta na stronie Sklepu, historia korespondencji ze Sklepem, historia połączeń ze stroną Sklepu w tym adresu IP. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania rejestracji Konta, złożenia oraz realizacji Zamówienia w Sklepie.
4. W celu realizacji umowy Sklep może udostępniać zebrane od Klientów dane osobowe, które następnie zostaną przekazane firmą spedycyjnym w celu realizacji zamówienia.
5. Wyłącznie za wyraźną, osobną zgodą Klienta dane osobowe mogą być przetwarzane w innych celach, w tym celach marketingowych – zgoda na świadczenie usługi Newslettera. Zgoda ta może być cofnięta w każdym czasie.
6. Klientowi przysługuje: prawo wglądu w treść przekazanych przez siebie danych osobowych (zakładka RODO w usłudze konta) a także ich modyfikacji, żądania zaprzestania przetwarzania, bądź trwałego usunięcia, jak również żądania ograniczenia ich przetwarzania, oraz prawo do przeniesienia danych do innego administratora. Aby skorzystać z ww. uprawnienia Klient powinien wysłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej soylovebyann@gmail.com
7. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych, w tym szczegółowe obowiązki informacyjnie (również w zakresie praw, o których mowa w ust. 6 powyżej) oraz informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na www.stronie soylove.pl.
8. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Klienta, pod warunkiem że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
9. Sprzedawca może powiadomić Klienta o jego nieuprawnionych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania, a także o skorzystaniu z uprawnienia, o którym mowa w ust. 9 powyżej.
10. Sprzedawca może przekazywać dane osobowe klientów podmiotom trzecim tj. pośrednikowi płatności za zamówione Towary oraz dostawcy Towarów do Klienta w celu realizacji zamówienia i płatności. i
11. Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail oraz jego przetwarzanie do Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Internetowym (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
12. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Towary i nazwy prezentowane na stronie Sklepu są zastrzeżonymi znakami towarowymi i użyte zostały wyłącznie w celu identyfikacji.
2. Prawa do Strony soylove oraz treści na niej zawartych należą do Sprzedawcy. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowej www.soylove.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.
3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Towaru. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony www.zoo-online.pl bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie www.soylove.pl zmienionego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień. Klient jest zobowiązany do akceptacji regulaminu przy składaniu Zamówienia. W przypadku Klientów, którzy założyli Konto w Sklepie, zostaną oni powiadomieni o zmianach przy pierwszym logowaniu po wejściu zmian w życie i poproszeni o ich akceptację. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z wypowiedzeniem umowy w zakresie utrzymywania konta Klienta w Sklepie. Złożenie nowych Zamówień będzie wymagało akceptacji nowego regulaminu.
5. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę Klienta na przedstawienie przez Sprzedawcę Klientowi informacji, o których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta w formie elektronicznej, bez wydania papierowej wersji Regulaminu.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.01.2020 r.
7. W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), Ustawy z dnia 18.07.2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), w odniesieniu do umów zawieranych z Konsumentami – przepisy ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 807 z późn. zm.),oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego, o ile zastosowania nie znajdą, w zakresie umów z udziałem konsumentów, przepisy odrębne w zakresie w jakim zapewniają ochronę praw konsumentów.
8. Sprzedawca działa zgodnie z prawem polskim z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG). Zapis Niniejszego Regulaminu w części odnoszącej się do ochrony praw Konsumentów obowiązują wtedy, jeśli udzielana ochrona nie jest sprzeczna z przepisami kraju UE, w którym znajdował się Konsument w momencie składania zamówienia, w takim przypadku zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy kraju UE w którym znajdował się Konsument w momencie składania zamówienia.
9. Sprzedawca stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j. ze zm.)
10. W przypadku Klientów Sklepu będących Konsumentami właściwym Sądem jest rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny a w innych przypadkach właściwym Sądem jest rzeczowo i miejscowo jest sąd powszechny właściwy dla miejsca siedziby Sprzedawcy.